keyboard_arrow_left
keyboard_arrow_right

A tribute to

ALL-IN: MENU, AANGEPASTE WIJNEN & SHOW.
HEILIG HARTKERK AALST.

Scroll Omlaag
Herbeleef de klassiekers met "A tribute to",
waar we de tijdloze grootheden van de muziekwereld eren.
Deze avond vult de lucht met de geest en het geluid van de originele legendes,
uitgevoerd door vooraanstaande tribute-artiesten.

Feest op de Vlaamse feestdag
11/07/2024
18:30u

Toegangsticket: €25,00 per persoon

Toegansticket + All-in formule: €125,00 per persoon

Unieke optredens
Driegangenmenu
Aangepaste wijnen (uitgeschonken per glas) inclusief tot vóór de koffie

(Kindermenu €40,00 per persoon. Minimaal €50,00 voorschot bij boeking All-in formule.)
(Resterende bedrag kan ter plekke via cash of bancontact betaald worden.)

Engelbert Humperdinck

Michael Heaven

Michael Heaven heeft de eer gekregen om als eerste en enige Belg samen te zingen met de legendarische superster Engelbert Humperdinck. Deze exclusieve samenwerking resulteerde in een bijzonder duet, waarbij Heaven niet alleen zijn talent kon etaleren, maar ook een diepe band met zijn mentor en vriend kon benadrukken.

Julio Iglesias

Frank Galan

Frank Galan, de Belgische zanger met een ongeëvenaarde beheersing van Julio Iglesias' repertoire, brengt de passie en precisie van de Spaanse legende naar elk optreden. Met meer dan 30 jaar ervaring en een vijftalige achtergrond schrijft en vertolkt hij Spaanse liedjes met een authenticiteit die zijn publiek verbaast. Wanneer Frank de hits zoals "Hey" en "Quiereme Mucho" zingt, is het alsof de echte Julio Iglesias zelf op het podium staat.

Whitney Houston

Whitney's Legacy

Whitney's Legacy brengt een eerbetoon aan Whitney Houston door haar meest iconische nummers met verbluffende precisie en emotie te vertolken. Deze act is meer dan een tribute; het is een viering van Whitney's muzikale erfenis, waardoor haar tijdloze stem en uitstraling op het podium herleven.

Barry White

Eddy Grovell

Geboren in het Caribisch gebied en al meer dan 40 jaar woonachtig in Nederland, heeft Eddy Grovell zich onderscheiden als een succesvolle deelnemer aan de allereerste "The Voice Senior" in Nederland. Zijn optreden, een medley van Barry White-hits, werd door meer dan 3,2 miljoen mensen op YouTube bekeken. Eddy is gezegend met een stem die mensen raakt.

All-in menu met aangepaste wijnen.

Duik in een wereld vol kleur en smaak, waar gerechten uit diverse keukens samenkomen tot volwaardige en smaakvolle creaties. Ervaar de dynamiek van live cooking in onze open keuken, waar elk gerecht een show op zich is.